Hoe blijven wij u van dienst?

  • De werkplaats blijft open. Dit betekent dat u voor reparatie en onderhoud aan uw auto bij ons terecht kunt.
  • Wij faciliteren een haal- en brengservice voor klanten die een afspraak ingepland hebben in onze werkplaats of willen plannen, het is belangrijk hierbij dat u deze dienst van te voren bespreekt. Via ons telefoonnummer 0341-554500 of per mail naar info@mazier.nl kunt u alle vragen stellen omtrent deze service.
  • De reactietijd kan soms iets langer zijn dan u gewend bent van ons, wij vragen uw begrip hiervoor.
  •  Onze verkoop is digitaal en telefonisch bereikbaar. Via de site kunt u een contactformulier invullen, u kunt bellen naar 0341-554500 of mailen naar verkoop@mazier.nl. Wij vragen uw begrip voor mogelijk langere doorlooptijd voor het beantwoorden van uw vragen.
Wij houden u de komende tijd volledig op de hoogte over alle ontwikkelingen aangaande de lockdown en het coronavirus en de mogelijke consequenties die dit met zich meebrengt voor u als klant.

We wensen iedereen die gevolgen ondervindt als gevolg van het Corona-virus heel veel sterkte!

Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand met u
  • Wij houden 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn
  • Voor uw en onze gezondheid verzoeken wij u bij de receptie achter de gemarkeerde lijnen te blijven
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over desinfecterende middelen om handen te ontsmetten
  • Wij maken in de werkplaats gebruik van beschermhoezen op stoelen, poken en sturen
  • Bij de receptie worden de sleutels bij ontvangst en uitgave ontsmet
  • De werkplaats is tijdelijk niet toegankelijk voor klanten
  • Wij vragen u om zoveel mogelijk te pinnen en bij voorkeur niet cash te betalen
Al onze medewerkers zijn volledig op de hoogte van de hygiëne maatregelen en er wordt op toegezien dat iedereen zich aan deze maatregelen houdt.

Onze werkplaats blijft open en wij blijven u de komende tijd informeren over autorelevante zaken aangaande bijvoorbeeld APK en onderhoud. Zo kunt u ook in deze crisis veilig op weg.

Haal- en brengservice van uw voertuig voor reparatie en onderhoud

Speciaal voor onze kwetsbare klanten bieden wij, op basis van beschikbaarheid, een gratis haal- en brengservice van uw voertuig aan. Wij halen uw auto bij u thuis op brengen deze na onderhoud weer terug. Uiteraard nemen wij daarbij alle benodigde voorzorgsmaatregelen, zowel bij het halen als terugbrengen in acht.

Wenst u gebruik te maken van onze haal- en brengservice van uw voertuig, geef dit dan aan bij het maken van een afspraak. Dit kan telefonisch via 0341-554500 of dit als opmerking toe toevoegen bij het maken van uw online afspraak. Link naar pagina afspraken maken.

Klanten vertellen




Via de site eenvoudige een afspraak gemaakt en kon snel terecht voor een reparatie aan onze auto. Kreeg ook nog een prettige leenauto mee en de reparatie was dezelfde dag voor elkaar.
Thijs


Ze denken met je mee en voorzien dingen die ik niet bedenken kan. Snelle levering, auto thuis gebracht. Eerlijke prijs. Ik weet niet wat je nog meer zou kunnen verwachten.
Janneke


Je wordt er goed geholpen, is vaak van te voren duidelijk wat het gaat kosten en hier ben je nog een persoonlijke klant en geen nummer
Theo


Open en eerlijk garagebedrijf waarbij de klant goed word geïnformeerd over service en kosten. Geen verrassingen of overbodige handelingen tijdens APK of onderhoud. Gewoon prettig binnenkomen
Henk


Betrouwbaar, service gericht, eerlijk, vriendelijk
Anita


Of je nu een auto koopt van € 2.000 of van €30.000, garagebedrijf Mazier in Ermelo neemt je als klant serieus. Ze geven goed advies en helpen je waar het kan. En voor dat alles vragen ze heel redelijke prijzen.
Arjen


Goed geholpen bij de aanschaf van mijn auto. Zowel Willem Jan als Gerrico hebben er veel verstand van en zijn heel klantvriendelijk en eerlijk. Ik kan Autobedrijf Mazier iedereen aanraden.
Annemarie


Fijne betrouwbare garage. Duidelijke info, afspraak is afspraak. Nooit geen verassingen, eventuele reparaties worden eerst telefonisch besproken. Via Mazier app eenvoudig een afspraak te maken. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom een uitstekende garage.
Pieter


Ben tevreden met de APK en onderhoudsbeurt die is uitgevoerd bij mijn auto. Snel en vakkundig werk, bellen van te voren wat de problemen zijn en wat de kosten hiervan zijn zodat je niet voor een verrassing komt te staan.
Alwin


Autobedrijf Mazier is een eerlijke garage waar samen naar de beste oplossing wordt gezocht. Niet meteen de duurste oplossing maar uitproberen of het ook voordeliger kan. Maar altijd degelijk en zeer klantvriendelijk!
Peter